Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Tczewie
dnia 24.06.2020 r. ogłasza naboru wniosków
o udzielenie dofinansowania części kosztów wynagrodzeń pracowników
danego przedsiębiorcy
oraz należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenia społeczne
 - w przypadku mikro-, małych i średnich przedsiębiorców
w przypadku spadku obrotów gospodarczych w następstwie wystąpienia COVID-19
 
DOFINANSOWANIE PRZYZNAWANE JEST
OD MIESIĄCA W KTÓRYM ZŁOŻYSZ WNIOSEK !!!
 
Wniosek o dofinansowanie przedsiębiorca składa do powiatowego urzędu pracy właściwego ze względu na swoją siedzibę po ogłoszeniu naboru przez dyrektora powiatowego urzędu pracy.
Prawidłowo wypełniony wniosek wraz z jego integralnymi elementami w postaci załączników wraz z umową oraz oświadczeniem należy składać do Powiatowego Urzędu Pracy w Tczewie w sposób:
  1. elektronicznie, przy wykorzystaniu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego, przez Wortal Publicznych Służb Zatrudnienia, w serwisie:
https://www.praca.gov.pl/eurzad/index.eup?idJednostki=22140#/inneSprawy/wyborUrzedu?dest=TARCZA;
  1. przesyłając pocztą tradycyjną lub składając w zaadresowanej i szczelnie zamkniętej kopercie do pojemnika ustawionego w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Tczewie (wiatrołapie budynku), Aleja Solidarności 14A – pamiętając, iż wszystkie dokumenty winny być podpisane łącznie z egzemplarzem umowy.
 
ZANIM WYPEŁNISZ I ZŁOŻYSZ WNIOSEK  !!!
KONIECZNIE! Zapoznaj się z zasadami ubiegania się o udzielenie dofinansowania części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenia społeczne dla mikro-, małego i średniego przedsiębiorcy oraz zachowaj szczególną rzetelność przy wypełnieniu wniosku.
Wnioski posiadające istotne błędy: np. niewłaściwa umowa, złe numery identyfikujące przedsiębiorcę, niezgodna z załącznikiem liczba pracowników lub kwota wsparcia, zbyt mały spadek obrotów, zostaną odrzucone.  
Masz wątpliwości zadzwoń do Urzędu  58/531-34-15, 58/532-82-72, 58/532-82-73, 58/532-82-74

WAŻNE!
Skorzystałeś ze wsparcia w ramach Tarczy antykryzysowej COVID-19 przeznaczonego na utrzymanie miejsc pracy pamiętaj, dofinansowanie na tych samych pracowników
zarówno z PUP i WUP jest możliwe pod warunkiem, że łączny okres dofinansowania nie przekroczy okresu 3 miesięcy.

Pamiętaj!

Dofinansowanie wypłacane jest od miesiąca w którym został złożony prawidłowo sporządzony wniosek!

Pamiętaj! Wypełnij wszystkie dane łącznie z danymi osoby reprezentującej wnioskodawcę – łącznie z numerem PESEL chyba, że nie został jej nadany. Jeśli jakieś dane Cię nie dotyczą lub ich nie posiadasz np. adresu e-mail wpisz brak lub nie dotyczy.

Pamiętaj!   Do wniosku załącz umowę oraz wszystkie wymagane załączniki. Pamiętaj! Wniosek i umowę może podpisać wyłącznie przedsiębiorca lub umocowani pełnomocnicy.
Załącz pełnomocnictwa jeśli nie wynikają one bezpośrednio z wpisów CEIDG lub KRS, pełnomocnictwo dla osoby składającej wniosek są wymagane również w sytuacji gdy wniosek przesłany jest drogą elektroniczną a zgodnie z CEIDG lub KRS niezbędne jest współdziałanie dwóch lub więcej osób.

Pamiętaj!  Zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowe od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury oraz od jego odpisu, wypisu lub kopii – z chwilą złożenia dokumentu w organie administracji publicznej powstaje obowiązek zapłaty opłaty skarbowej.
Zatem jeśli do wniosku załączysz pełnomocnictwo wymagane jest również załączenie dokumentu (przelewu) potwierdzającego dokonanie zapłaty opłaty skarbowej lub oświadczenia o powodzie zwolnienia z opłaty skarbowej chyba że powód zwolnienia wynika wprost z treści pełnomocnictwa.
 
Ewa Uzdowska
Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Tczewie
Podstawa prawna: 
 
Art. 15zzb ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o  szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r., poz. 374, z późn. zm.).