Powiatowy Urząd Pracy w Mławie informuje, że w związku z sukcesywnym znoszeniem przez organy państwowe ograniczeń związanych z epidemią COVID-19 w Urzędzie obowiązują następujące zasady obsługi Klienta:
- Obsługa klienta odbywa się w godzinach 8.15 – 14.00
- Zaleca się korzystanie z rejestracji elektronicznej poprzez stronę praca.gov.pl lub poprzez złożenie wypełnionych dokumentów do Skrzynki na dokumenty
- Dokumenty należy składać do Skrzynki na dokumenty mieszczącej się przy Punkcie Obsługi Klienta
- Kontakt z pracownikami merytorycznymi na poszczególnych stanowiskach odbywa się po wcześniejszym umówieniu wizyty
- Zalecane jest potwierdzanie gotowości do podjęcia pracy oraz kontakt z doradcą klienta w formie telefonicznej
- Zachęcamy do korzystania z profilu zaufanego – E-PUAP: adres skrytki: /PUP_MLAWA/SkrytkaESP oraz adresu e-mail: waml@pup.mlawa.pl Na stronie internetowej PUP Mława mlawa.praca.gov.pl są dostępne wszelkie niezbędne informacje, a także możliwe do pobrania pomocne druki i formularze
- W pierwszej kolejności obsługiwane będą osoby wcześniej umówione
- Prosimy o zakrywanie ust i nosa (maseczka itp.) oraz dezynfekowanie rąk środkami przeznaczonymi do tego celu (dozowniki znajdują się przy wejściach)
- Należy przestrzegać dystansu społecznego między osobami, wynoszącego co najmniej 1,5 metra od drugiej osoby.